Ovi uvjeti sudjelovanja za Mlinar mobilnu aplikaciju (”uvjeti sudjelovanja”) uređuju sudjelovanje u programu vjernosti Mlinar Loyalty. Uslugu pruža Mlinar pekarska industrija d.o.o., Radnička cesta 228c, Zagreb, OIB: 62296711978 (dalje u tekstu „Mlinar“ ili „mi“).

Ispunjavanje uvjeta i sudjelovanje 

Program vjernosti Mlinar Loyalty dostupan je isključivo putem Mlinar mobilne aplikacije. Kako bi korisnik sudjelovao u programu vjernosti Mlinar Loyalty, mora biti registrirani korisnik Mlinar aplikacije (dalje u tekstu „Korisnik“ ili „Korisnici“). Svi registrirani korisnici Mlinar aplikacije ujedno su i sudionici programa vjernosti Mlinar Loyalty.

Prepaid 

  1. Korisnik može na Mlinar prodajnom mjestu gotovinski ili bankovnom karticom (debit/kredit) uplatiti određeni iznos u korist Korisničkog računa s kojim je povezana digitalna kartica vjernosti.
  2. Uplatom korisnik ostvaruje pravo na bonus novčani iznos prema tablici:

Prije gotovinske ili kartične uplate, Barkod digitalne kartice vjernosti unutar Mlinar aplikacije mora biti skeniran na uređaju uz blagajnu. Mlinar zaposlenik putem blagajne evidentira uplaćena gotovinska/kartična sredstva na Korisničkom računu (dalje u tekstu: Prepaid iznos) te izdaje račun korisniku Mlinar aplikacije.

  1. Prepaid iznos se ne može iskupiti, odnosno Mlinar neće izvršiti povrat Prepaid iznosa u gotovini niti na račun bankovne kartice, već se Prepaid iznos može potrošiti isključivo za kupnju proizvoda u Mlinar prodajnim mjestima.
  2. Prepaid iznos s jednog računa može koristiti više osoba dodavanjem kroz Mlinar aplikaciju

Skupljanje bodova 

Sudionici programa vjernosti Mlinar Loyalty u mogućnosti su sakupljati bodove koji se mogu iskoristiti za razne pogodnosti u Mlinar prodavaonicama (npr. gratis proizvodi, popusti pri kupnji). Postoje 4 načina za sakupljanje bodova vjernosti u sklopu programa Mlinar Loyalty: Kupnja, Prepaid, Referral kôd i Druge pogodnosti.

Kupnja 

Prilikom svake kupnje u Mlinar prodavaonicama, korisnici imaju mogućnost sakupljanja bodova vjernosti po stopi od 10 bodova za 0.13 utrošena eura.

Za uspješno sakupljanje bodova vjernosti putem kupnje u sklopu programa Mlinar Loyalty sljedeći uvjeti moraju biti ispunjeni:

1.     Kupnja mora biti realizirana u jednoj od Mlinar prodavaonica na području Republike

2.     Kupnja mora biti realizirana u prodavaonici, odnosno na blagajni. Kupnja putem dostave je izostavljena iz sudjelovanja u programu vjernosti.

3.     Barkod digitalne kartice vjernosti unutar Mlinar aplikacije mora biti skeniran na uređaju uz blagajnu prije naplate. U slučaju da kôd nije moguće skenirati radi nedostupnosti ili neispravnosti uređaja, prilikom naručivanja korisnik može zaposleniku Mlinara pročitati znakovni kôd ispisan ispod barkoda na digitalnoj kartici vjernosti. 

 

Prepaid 

Korisnik uplatom, odnosno potrošnjom uplaćenog iznosa ostvaruje bodove po stopi od 10 bodova za 0,13 potrošena eura.

Referral kôd

1.     Svaki postojeći korisnik ima dodijeljen jedinstveni kod koji može dijeliti s drugim osobama koji ga upisuju prilikom registracije u Mlinar aplikaciji. 

2.     Nakon uspješne registracije i prve kupnje novog korisnika, oba korisnika dobivaju dodatne bodove.

Druge pogodnosti

Mlinar može povremeno ponuditi bonus kampanje ili mehanizme koji korisnicima omogućuju dobivanje dodatnih bodova vjernosti na nove i drugačije načine, o čemu će korisnici aplikacije biti obaviješteni kroz komunikacijske kanale Mlinara. 

Nagrade

  1. Nagrada/Pogodnost se može iskoristiti samo njezinom aktivacijom unutar Mlinar aplikacije i registracijom (skeniranjem ili ručnim unosom kôda) na blagajni. Nagrade/Pogodnosti nisu dostupne za korištenje putem usluge dostave.
  2. Nagrada/Pogodnost može biti realizirana samo u Mlinar prodavaonicama na području Republike Hrvatske.
  3. Na nagrade/pogodnosti može biti primijenjeno ograničenje dostupnosti na pojedine prodavaonice.
  4. Na nagrade/pogodnosti može biti primijenjeno vremensko ograničenje dostupnosti. (npr. sezonski artikli ili privremeno nedostupni artikli).
  5. Nagrade/Pogodnosti nisu prenosive.

Korištenje bodova

Sve nagrade/pogodnosti koje su dostupne registriranom korisniku Mlinar aplikacije obzirom na sakupljeni broj bodova moguće je iskoristiti za razne pogodnosti. Aktiviranjem nagrade/pogodnosti stanje bodova na kartici vjernosti će se umanjiti za iznos bodova naznačen na aktiviranoj nagradi/pogodnosti.

Kako iskoristiti nagradu/pogodnost

Nagrada/Pogodnost se može iskoristiti skeniranjem barkoda aktivirane nagrade/pogodnosti unutar Mlinar aplikacije. U slučaju da kôd nije moguće skenirati radi nedostupnosti ili neispravnosti uređaja, prilikom naručivanja možete zaposleniku Mlinara pročitati znakovni kôd ispisan ispod barkoda na aktiviranoj nagradi/pogodnosti. 

Prikupljanje i pohrana podataka

Prilikom registracije u Mlinar aplikaciji prikupljamo sljedeće podatke: E-mail i grad. Kao neobavezne podatke Korisnik može navesti spol i godinu rođenja te refferal kôd drugog korisnika. Ako će Korisnik sudjelovati u nagradima igrama ili nagradnim natječajima kroz Mlinar aplikaciju od Korisnika se mogu zatražiti i drugi osobni podaci, kao npr. ime i prezime, adresa, broj telefona i sl. ovisno o potrebama konkretne nagradne igre ili nagradnog natječaja.

Korištenje aplikacije

Kod korištenja aplikacije Mlinar prikupljamo informacije o prodavaonici u kojoj Korisnik kupuje. Uz to prikupljamo informacije o sadržajima koje korisnik pregledava u aplikaciji poput aktiviranih kupona, postavkama sudjelovanju u nagradnim igrama te kupljenim artiklima. Ove podatke o korištenju prikupljamo dijelom samo uz pristanak korisnika prema propisima o zaštiti podataka. Molimo pogledajte naše odredbe o zaštiti podataka.

Newsletteri i push obavijesti

Informacije koje prikupljamo koristimo u svrhu slanja personaliziranog sadržaja preko e-maila te push obavijesti na mobitelu.

 

Newsletter

Dodatno, prikupljamo informacije o Vašem korisničkom ponašanju u pogledu newslettera i ostalih informacija koje Vam  šaljemo u obliku push obavijesti, pohranjujemo ih i dodjeljujemo, ako je moguće, Vama ili Vašoj adresi e-pošte ili broju kupca. Pritom prikupljamo vrijeme otvaranja i poveznice koje ste otvorili, odabrana područja, proizvode, vrijeme, trajanje i učestalost korištenja.

Povrati

Mlinar ima pravo izbrisati dodijeljene bodove vjernosti u bilo kojem trenutku ako su proizvodi za kupnju kojih su bodovi dodijeljeni vraćeni iz bilo kojeg razloga te ako je vraćen puni ili djelomični iznos kupoprodajne cijene. Ovo se također odnosi na zamjenu proizvoda, osim ako se zamjena vrši za proizvode s jednakom bodovnom vrijednošću.

Sumnjiva aktivnost 

Mlinar ima pravo poduzeti bilo koju radnju koju smatra prikladnom, uključujući brisanje ili suspendiranje korisničkog računa i sakupljenih bodova ako otkrije bilo kakvu sumnjivu aktivnost koja se odnosi na isti, uključujući, ali ne ograničavajući se na:

(i)   bavljenje ilegalnim radnjama ili prijevarama;

(ii)  pružanje ili pokušaj pružanja lažnih ili obmanjujućih podataka ili lažno predstavljanje u Mlinar poslovnicama; ili

(iii) kršenje ovih pravila (uključujući nedozvoljenom trgovinom stečenim bodovima ili nedozvoljenim korištenjem materijala i oznaka Mlinar programa vjernosti); ili

(iv) prekomjernu zaradu (prijevarom ili drugim sredstvima).

Razno

Bodovi vjernosti i nagrade/pogodnosti nemaju novčanu vrijednost i nije ih moguće zamijeniti za novac.

Općenito 

Mlinar zadržava pravo ukinuti Mlinar Loyalty program vjernosti, između ostalog, zbog više sile, drugih izvanrednih okolnosti ili iz drugih poslovno opravdanih razloga i nije dužno posebno obrazlagati takvu odluku.

Mlinar zadržava trajno vlasništvo nad svim materijalima i oglašavanjem u vezi Mlinar Loyalty programa.

Sudjelovanje u Mlinar Loyalty programu predstavlja prihvaćanje ovih uvjeta sudjelovanja. Na ove uvjete sudjelovanja primjenjuje se pravo Republike Hrvatske, a u slučaju spora između korisnika računa i Mlinara isti će biti povjeren na rješavanje stvarno nadležnom sudu u Zagrebu, Hrvatska.

Ništa u ovim uvjetima neće utjecati na vaša zakonska prava potrošača.

U bilo kojem trenutku možete otkazati svoj račun putem aplikacije odabirom ‘’Brisanje korisničkog profila’’.

Nakon potvrde otkaza, sve skupljene ponude i bodovi Mlinar Loyalty programa na korisničkom računu će se automatski izbrisati.